Конкурс за назначаване на съдебен служител на длъжността:"Системен администратор"
СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ
СПИСЪК НА НЕДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ
РАЙОНЕН СЪД – ВРАЦА ОБЯВЯВА КОНКУРС
за заемане на една свободна щатна бройка за длъжността „СИСТЕМЕН АДМИНИСТРАТОР”
- Кратко описание на длъжността: подпомага административния ръководител на съда и съдебния администратор за въвеждането и поддържането на информационните и компютърните системи в съда; отговаря за програмното и технологичното осигуряване на компютърната техника; осигурява интегрирането на информационните системи на съда в информационните системи на други ведомства; прави предложения за закупуване на нови и модернизиране на съществуващи програмни продукти, като извършва инсталирането и поддържането им; провежда обучение на съдиите и съдебните служители за работа с програмни продукти; организира публикуването на постановените съдебни актове на страницата на съда в интернет; изпълнява и други дейности възложени му от председателя на съда и съдебния администратор.
- Минимални изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, на които кандидатите следва да отговарят –
- да са български граждани, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство или на Конфедерация Швейцария; да са навършили пълнолетие;
- да имат завършено образование – висше – минимална образователна степен „бакалавър“;
- да не са поставени под запрещение; да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;
- да не са лишени по съответния ред от правото да заема определена длъжност;
- да не са в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;
- да не са едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация; да не са съветник в общински съвет;
- да не заемат ръководна или контролна длъжност в политическа партия; да не работят по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище /изискването следва да е налице към датата на заемане на длъжността, ако кандидата спечели конкурса/;
- да не са адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняват друга свободна професия.
3.Специфични изисквания по чл.140, ал.1, т.3 от ПАС, на които кандидатите следва да отговарят –
- степен на завършено образование – висше – минимална образователна степен „бакалавър“;
- професионален опит – не по-малко от 3 (три) години в сфера свързана с работа с компютри;
- квалификация по едно от следните професионални направления: информатика и компютърни науки; електротехника, електроника и автоматика; комуникационна и компютърна техника и други направления с компютърна насоченост;
- отлични познания по компютърна техника и деловодни автоматизирани системи;
- експертни познания в системната и мрежовата администрация; много добри познания за инсталиране, конфигуриране и поддръжка на сървърни операционни системи – Windows Server 2008, Windows Server 2012, Windows Server 2016;
- препоръчително е познаването на UNIX базирани сървърни операционни системи;
- наличие на опит в инсталирането, конфигурирането и поддържането на работни станции c различни операционни системи и офис пакет Microsoft Office;
- добри познания по HTML;
- висока степен на организираност и мотивация; инициативност и готовност за поемане на извънредна работа;
- отлични комуникативни умения и умения за работа в екип;
- познания относно общата нормативна уредба на съдебната власт и работата на съдебната администрация /Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители/;
4.Предимства - наличието на сертификати за работа с мрежи и мрежова сигурност, за работа с база данни, за работа с рутиращи протоколи.
5.Минимален размер на основната заплата: 1277.00 лв. и възнаграждение за ранг 25.00 лв.
- Необходими документи за участие в конкурса –
- заявление (по образец);
- подробна професионална автобиография-тип CV;
- декларация по чл.136 от Правилник за администрацията в съдилищата, че кандидатът е пълнолетен български гражданин, не е поставен под запрещение, не е осъждан за умишлено престъпление от общ характер, не е лишен от правото да заема определена длъжност (по образец);
- декларация по чл.340а, ал.1 и ал.2, т.1, 2, 3, 4 и 6 от Закона за съдебната власт (по образец);
- декларация по чл. 107а, ал. 1 от Кодекса на труда (по образец);
- декларация, че дава своето съгласие Районен съд – Враца, като администратор на лични данни да събира, обработва и съхранява лични данни на кандидата, във връзка с провеждането на конкурса (по образец);
- копия от документи за придобита образователно-квалификационна степен и допълнителна квалификация и правоспособност; копия от документи, удостоверяващи трудовия стаж-трудова, служебна или осигурителна книжка (когато се заявява, че има трудов стаж);
- свидетелство за съдимост – оригинал;
- медицинско свидетелство за постъпване на работа (със заверка от Центъра за психично здраве, че кандидатът не страда от психични заболявания) – оригинал;
- препоръки (по желание на кандидата);
- нотариално заверено пълномощно за подаване на документи (когато не се подават лично от кандидата).
Копията на посочените документи следва да бъдат саморъчно заверени. При подаване на документите кандидатите следва да предоставят оригинал на документите за завършено образование, придобита квалификация и трудов стаж за извършване на проверка за достоверността на представените копия.
- Начин на провеждане на конкурса - първи етап - подбор на документи; втори етап – писмен тест и трети етап – събеседване.
Подробни данни за етапите на конкурса се съдържат в Заповед №38/19.01.2021г. на адм.ръководител на съда, която е публикувана на интернет страницата съда и е на разположение на кандидатите в Служба „Регистратура” на Районен съд – Враца.
8.Срок за подаване на документите: 30 календарни дни, считано от датата на публикуване на обявата.
9.Място за подаване на документите - гр.Враца, бул.„Христо Ботев” № 29, Съдебна палата, І етаж – Служба „Регистратура” на Районен съд - Враца, всеки работен ден от 09.00ч. до 16.30ч.
10.Списъците и другите съобщения във връзка с конкурса ще се обявят на интернет-страницата на Районен съд - Враца - https://vratsa-rs.justice.bg/, както и на таблото за съобщения в РС-Враца.
11.Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Служба „Регистратура” на Районен съд – Враца и на интернет страницата на съда.
ОБЯВАТА Е ПУБЛИКУВАНА ВЪВ ВЕСТНИК „КОНКУРЕНТ“ БР. 6/22.01.2021Г.
Публикувана на уеб – страницата на съда на 22.01.2021г.