C C C C A+ A A- X

Конкурс за назначаване на съдебен служител на длъжността: „ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ”

Дата на публикуване 18 май 2023 Последна редакция 12 юли 2023 Обяви и конкурси Отпечатай

 

ПРОТОКОЛ ОТ ПРОВЕДЕНИЯ КОНКУРС

СПИСЪК НА ДОПУСНАТИТЕ КАНДИДАТИ

 РАЙОНЕН СЪД – ВРАЦА ОБЯВЯВА КОНКУРС

за заемане на една свободна щатна бройка за длъжността

„ГЛАВЕН СЧЕТОВОДИТЕЛ”

 

1.Кратко описание на длъжността: Главният счетоводител организира, координира и контролира финансовата дейност и снабдяването на съда. Подпомага председателя на съда и съдебния администратор за правилното и законосъобразно използване на финансовите ресурси, опазване на паричните средства и стоково – материалните ценности. Води на отчет всички фондове, както и движимото и недвижимо имущество на съда.

2.Минимални и специфични изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността, на които кандидатите следва да отговарят:

 - да са български граждани, граждани на друга държава – членка на Европейския съюз, на друга държава – страна по Споразумението за Европейското икономическо пространство, или на Конфедерация Швейцария;

- да са навършили пълнолетие; да не са поставени под запрещение;

- да не са осъждани за умишлено престъпление от общ характер;

- да не са лишени по съответния ред от правото да заемат определена длъжност;

- да отговарят на минималните изисквания за степен на завършено образование и ранг или професионален опит, както и на специфичните изисквания, предвидени в нормативните актове за заемане на длъжността;

- да не са в йерархическа връзка на ръководство и контрол със съпруг или съпруга, с лице, с което е във фактическо съжителство, с роднина по права линия без ограничения, по съребрена линия до четвърта степен включително или по сватовство до четвърта степен включително;

- да не са едноличен търговец, неограничено отговорен съдружник в търговско дружество, управител, търговски пълномощник, търговски представител, прокурист, търговски посредник, ликвидатор или синдик, член на орган на управление или контрол на търговско дружество или кооперация;

- да не са съветник в общински съвет;

- да не заемат ръководна или контролна длъжност в политическа партия;

- да не работят по трудово правоотношение при друг работодател, освен като преподавател във висше училище /изискването следва да е налице към датата на заемане на длъжността, ако кандидата спечели конкурса/;

- да не са адвокат, нотариус, частен съдебен изпълнител или упражняват друга свободна професия.

3.Специфични изисквания по чл.140, ал.1, т.3 от ПАС, на които кандидатите следва да отговарят:

- минимална степен на завършено образование - висше счетоводно-икономическо образование, степен магистър и стаж в областта на счетоводството, външния и вътрешния одит и финансовата инспекция, данъчните ревизии или като преподавател по счетоводство и контрол, минимум две години;

- да имат познания на нормативната уредба по отношение на финансовата и счетоводна политика;

- да притежават компютърна грамотност – работа с текстообработващи програми, специализирани счетоводни софтуерни продукти и електронни таблици;

- да притежават умения за водене на административно-публична кореспонденция;

- да притежават инициативност, комуникативност, умения за работа в екип, самодисциплина и отговорност, дискретност, изпълнителност, лоялност;

- да притежават умения за изразяване на информация - писмено и устно, за намиране на разрешение на нестандартни проблеми и ситуации.

4.Предимства - стаж по специалността в органите на съдебната власт; наличие на по – голям опит при изпълнението на функции, идентични или сходни с тези за длъжността, за която кандидатите подават заявление за участие.

5.Минимален размер на основната заплата: 1648.00 лв. и възнаграждение за ранг 230.00 лв.

6.Начин на провеждане на конкурса - първи етап - подбор на документи; втори етап – писмен тест и трети етап – събеседване.

Подробни данни за етапите на конкурса  се съдържат в Заповед №266/16.05.2023г. на адм.ръководител на съда, която е публикувана на интернет страницата съда и е на разположение на кандидатите в Служба „Регистратура” на Районен съд – Враца.

7.Необходими документи за участие в конкурса:

- писмено заявление за участие в конкурс – (по образец);

- автобиография – тип CV – подписана от кандидата;

- декларация по чл. 340 а, ал. 1 от Закона за съдебната власт (по образец);

- декларация по чл. 340 а, ал. 2 от Закона за съдебната власт (по образец);

- декларация от кандидата за липса на обстоятелства по чл. 107 а, ал.1 от КТ (по образец);

- декларация/съгласие за обработване на лични данни (по образец);

- актуално свидетелство за съдимост – оригинал;

- медицинско свидетелство за постъпване на работа (със заверка от Центъра за психично здраве, че кандидатът не страда от психични заболявания)  – оригинал;

- копия от документи за придобита образователно – квалификационна степен (заверени за вярност от кандидата). При подаване да се представи оригинала на документа за сверяване;

- копия от документи, удостоверяващи професионалния опит (заверени за вярност от кандидата). При подаване да се представи оригинала на документа за сверяване; по преценка на кандидата могат да се подават и други свидетелства, сертификати и документи, които доказват квалификацията и уменията му за обявената длъжност, препоръки от предишни работодатели.

8.Срок за подаване на документите: 30 календарни дни, считано от деня, следващ датата на публикуване на обявата за конкурса в местен вестник.  В този срок желаещите могат да получат образци от посочените документи от Служба „Регистратура” или от интернет страницата на съда https://vratsa-rs.justice.bg/.

Обявата е публикувана в бр.20/18.05.2023г. на вестник „Конкурент“

9.Място за подаване на документите - гр.Враца, бул.„Христо Ботев” № 29, Съдебна палата, І етаж – Служба „Регистратура” на Районен съд - Враца, всеки работен ден от 09.00ч. до 16.30ч.

10.Списъците или други съобщения във връзка с конкурса, ще се обявяват на общодостъпните места: информационното табло на партерния етаж на Съдебната палата - Враца и електронната страница на Районен съд – Враца - https://vratsa-rs.justice.bg/, в секция „Обяви и конкурси“.

11.Длъжностната характеристика е на разположение на кандидатите в Служба „Регистратура” на Районен съд – Враца и на интернет страницата на съда.

/Закон за съдебната власт, Правилник за администрацията в съдилищата и Етичен кодекс на съдебните служители/;

 

 

 

Този сайт използва бисквитки (cookies). Като приемете бисквитките, можете да се възползвате от оптималното поведение на сайта.

Приемам Отказ Повече информация